rebeccaelinkarlsson.blogg.se

2014-06-24
12:13:14

Helt förvirrad :P
Hej hej! Ligger just nu i sängen och ska snart gå upp :) 
Redan tisdag..? Jag blir som sagt helt förvirrad med dagarna och tiden går fort! 
På midsommar var jag hos min moster och mina kusiner i Dalarna, jag och Sandra drog på fest som ve skitkul! Massa härliga människor :) 
Sen jobbade jag lördag 7 timmar och söndag 8 som var riktigt segt :( 
Igår så var jag med en kompis på dagen och sen på kvällen så träffade jag Gagan och vi hade tänkt att gå på devetdu på Grönan men det regnade så mkt så vi gick på bio ist :) mycket trevligt! 
Idag måste jag städa :( och sen tänkte jag även börja plugga en del körkortsteori :) skulle behöva träna oxå men vi får se hur det blir :) 
Njuter ni av ert sommarlov? Eller har ni semester? :) kanske jobbar..? 
Nyvaken tjej 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: