rebeccaelinkarlsson.blogg.se

2014-10-07
12:19:49

Det blir inte alltid som planerat...
Godmorgon! (Jaa heheh) 
Den här helgen är egentligen min lediga helg men jobbade fredag och söndag ändå, sen var jag ute på krogen fredags oxå.. Har inte sovit någonting typ och träffat massa folk så är lite sliten :/ 
Igår gick jag upp i tid för att Sofia (min sockontakt) skulle komma på hembesök , men hon försov sig så det blev inte så. Sen åkte jag till skolan för att gå till kuratorn, skola några timmar, käka och sen jobb till stängning! Hem, plugga någon timme och sen sova! :)
Jag skulle gå upp 6:30 idag för att tvätta, göra klart en uppgift och sen åka tidigare till skolan för att beställa min student-mössa, meeeeen jag vaknade 10 :/ så jag sjukanmälde mig, stängde av telefonen och somnade om. Vaknade för en stund sen och ska gå upp snart och då ska jag plugga :) 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: