rebeccaelinkarlsson.blogg.se

2014-09-05
11:50:50

Perspektiv på livet
Tänkte skriva lite om mitt liv i allmänhet och även lite tankar, funderingar och tips. 

Vissa dagar tycker jag livet är underbart, att jag har de bästa vännerna, bra betyg, duktig på jobbet, bra kollegor, det går bra med träningen, allt är så positivt. Man är så jävla super taggad på att bara leva och uppfylla alla sina mål. 
Några timmar senare kan jag sitta med sjuk ångest över stress i skolan, min flytt och livet i allmänhet och bara må sjukt dålig. 
Jag kan bli rädd över den här förändringen, att man kan må på två så helt olika sätt under så kort tid, att alla dessa känslor bara strömmar över en.. 

Livet är konstigt och man har både bra och dåliga stunder. Jag försöker alltid uppskatta det bra och uppskatta mina vänner men samtidigt så känner jag det dåliga som får mig nerbruten och vilja bli 3 år och omedveten. 

Livet är en gåta som aldrig går att lösa




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: