rebeccaelinkarlsson.blogg.se

2014-10-02
15:25:44

Ett år sen
Hej! 
Jag sitter just nu på kontoret hos Maskrosbarn och pluggar, var i skolan 1 timme och orkade inte åka hem så jag åkte hit istället! Vi ska iväg på aktivitet klockan 4! :D 

Idag är det ett år sen jag fick det där telefonsamtalet jag väntat på i 7 år, samtalet som skulle förändra hela mitt liv, det som jag hade längtat efter så mycket och som var min högsta önskan. Det är exakt ett år sen jag blev placerad, som min kontakt från soc ringde och sa "idag flyttar du", jag blev så glad men samtidigt så ställd, men reaktion var att börja gråta för jag var i chock. 
Jag har kommit så långt, gjort så mycket och kämpat som fan för detta! Jag har bara 8,5 månad till studenten men är så jävla trött på skolan, men jag har kämpat så mycket så jag ska klara det! 
Det finns fortfarande saker jag kämpar sjukt mycket för, saker man inte bearbetat eller som bara slår en i ansiktet vissa dagar. Vissa dagar mår jag skit och andra super bra! 
Det gäller att inte tappa greppet eller att vara rädd. Jag vill må bra och jag har en lång väg kvar, men jag ska klara det! 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: