rebeccaelinkarlsson.blogg.se

2014-09-18
15:07:15

Några lediga timmar
Hej! 
Ligger just nu i sängen och bara chillar, ska snart upp och plocka lite saker :) 
Förra veckan hade jag mycket att göra, eftersom att jag precis flyttat så blev det många timmar i lägenhet, plocka i ordning, flytta möbler, åka till Ikea, jaa det bara fortsätter.. Allt är inte helt klart ännu men det ska fixas i helgen när morfar kommer hit och hjälper mig :D 
Eftersom jag lagt så mkt tid på lägenheten så blir skolan och träningen lidande men det är bara att kämpa på! :) 
På torsdagar har jag en lektion, men har läst nästan hela kursen så behöver inte gå på de lektionerna, så är ledig :) såå skönt! Jag ska dock jobba ikväll men det är bara 3 timmar :) 
Hoppas ni har det bra! 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: