rebeccaelinkarlsson.blogg.se

2014-08-30
21:18:48

Barca, skola, jobb..
Hej hej! 
Ligger just nu i sängen och gör ingenting, borde städa för det ser ut som ett helvete hemma hos mig, men pallar verkligen inte :/  
Jag var ju i Barca lördag till tisdag, det var riktigt nice och jag shoppade MASSOR, åt god mat, turistade, chillade på stranden med en drink, en helt underbar resa! :) 
Kom hem vid 1 på natten till onsdagen och började skolan samma dag, sååå segt :/ men har fått ett helt okej schema, allt är dock inte klart än. 
Idag har jag jobbat! Från 9 imorse, Nanna hämtade mig 8:20 hos mamma och efter jobbet sjyssade hon mig halvvägs hem oxå <3 min finaste vän!! 
Imorgon ska jag oxå jobba, hela dagen! Ska dock upp tidigt och träna :P 
Bjuder på en mysig säng-selfie :* 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: