rebeccaelinkarlsson.blogg.se

2014-11-04
00:52:53

En sån dag..
Idag har varit en sån dag då jag inte orkar gå upp, en dag då jag bara ligger i sängen och tänker på livet men blir knappast klokare för det. Jag tänker på olika lösningar, olika perspektiv, vad jag vill med livet och hur jag ska leva för att må bra i nuet. Jag kommer aldrig fram till något.. 
Idag har varit en sån dag då jag önskade att jag var liten och ömtålig, så någon kunde ta hand om mig, så jag slapp tänka på allt, så jag bara kunde bekymra mig om vem jag ska leka med på dagis. 
När jag har såna här dagar tänker jag att jag ska göra massor, men får absolut ingenting gjort. Varför tänker jag sent på kvällen? Sen slår det mig, för vems skull skulle jag göra allt detta? För min egen, knappast.. För skolan, jobbet, soc, familjen.. Men varför göra något du inte vill för alla andras skull?
Ibland måste man, man måste ta tag i livet och göra det man behöver få gjort. 
Men idag har varit en sån dag jag inte orkar, en dag då jag bara stänger av och låter dagen gå.. En dålig dag. 



Kommentar:
#1: A

Jag hoppas du kan må bra snart, Rebecca, och att du ska slippa må dåligt över hur ditt liv har varit / har blivit. Det är inte ditt fel, glöm inte det...

2014-12-27 @ 03:14:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: