rebeccaelinkarlsson.blogg.se

2014-09-24
23:16:56

Torsdag
Hej!
Ligger just nu i sängen, ska snart gå och borsta tänderna och fixa mig sen sova. Är ganska trött och det har varit en lång dag, eller lång och lång, inte gjort så jättemycket men det känns som om jag har gjort massor! :O 
Jag har iallafall haft hembesök av både soc och com hem, lunchat med Rebecca, varit i skolan, pluggat körkortsteori, tagit en promenad med Nanna, ätit middag och packat upp den sista kartongen. 
Denna vecka har varit väldigt full, har mycket på schemat, dock så blir det inte alltid som jag tänker, är lite för lat för att orka lixom :/ Har inte så mycket motivation för tillfället men ska försöka hitta den igen, en sak i taget och bara andas, planera och inte vara så lat så ska nog detta gå ändå! 
I helgen jobbar jag, lite segt men nice med pengar :D 
Imorgon är det torsdag och jag har skola mellan 9-12 och sen ska jag sitta kvar och plugga, sen gå på mattestuga mellan 14-16 och sen mrb-häng 16:30-20:30, så en fartfylld dag och jag ska försöka få en del gjort. 
Ni då? Planer för helgen? Har ni lugna eller fartfyllda veckor? :) Lika lata som jag eller får faktiskt något gjort? :) 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: