rebeccaelinkarlsson.blogg.se

2014-11-10
11:16:21

Lite vardagssnack :)
Hej! 
Ligger nu i soffan i skolan och väntar på att min klass ska sluta så vi kan gå och äta :) 
I helgen har jag jobbat och varit på Ullared med Rebecca och hennes familj, sjukt kul men även slitigt. Igår efter jobbet så hämtade mamma mig, gick och la mig ganska sent och tänkte gå upp tidigt imorse för att gå ut och träna men hade bara sovit 6 timmar så valde att sova lite extra ist :) 
Nu har jag haft ett möte och skulle egentligen ha ett till men det blev inställt :/ 
Idag ska jag bara gå i skolan och sen hem och städa och packa upp, ser ut som ett bombnedslag hos mig (som alltid hahah).... 
Vad har ni för roliga planer idag? :) 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: