rebeccaelinkarlsson.blogg.se

2014-02-12
16:35:55

Vingåker, shopping, box, tåg :)
Hej hej! 
Sitter just nu på tåget hem till Stockholm. Gårdagen gick som planerat. Och idag så skulle jag och Rebecca till Vingåker (utanför Katrineholm) för att vi håller på med ett projektarbete med hennes syrras klass. Hon kommer därifrån :) 
Så vi tåg tåget 8:30 imorse, föreläste, gick och käkade lunch och på en shoppingtur. Sedan fika med hennes mamma och syster, lite häng och så tog jag fyra-tåget hem. Hon ska vara kvar tills imorgon och åka direkt till skolan då. Jag har ett grymt box-pass som väntar på mig när jag kommer hem. Måste skynda mig jättemkt hem och byta om bara, sen till stan och kötta!! 
Har ni haft en bra dag! :)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: