rebeccaelinkarlsson.blogg.se

2014-04-01
17:16:02

Lite mycket nu...
Hej hej! 
 
Just nu sitter jag hemma och pluggar lite, har även ringt massa viktiga samtal och fixat några ärenden (vuxenpoäng), ska snart gå och laga mat och sedan tvätta och städa. 
Förra veckan var jag bara i skolan, tränade lite och på fredagen var jag på Rebeccas landställe och lördag-söndag jobba som ett as. Denna vecka har jag också massor i skolan och hade tänkt försöka göra klart massa uppgifter jag ligger efter i och i helgen ska jag shoppa lite saker jag behöver och sedan träna en del, kanske övningsköra, men det får vi se..
 
Jag skulle uppskatta om alla ni bloggläsare ville svara på denna enkät, för jag håller på med en stor uppsats och behöver statistikunderlag, det är helt anonymt så in och svara!!  :D 
 
https://www.webbenkater.com/s/239e0a1 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: