rebeccaelinkarlsson.blogg.se

2013-01-06
22:09:56

Life goes on..
Jag har kännt dig i 12,5 år, ska det bara ta slut nu? Är det såhär livet ska vara?
Vi har varit bästa vänner i flera år och jag har alltid kunnat prata med dig om allt. Vi har alltid stöttat varandra, vi har växt upp tillsammans. Vi är som syskon! Och nu ska det bara försvinna? 
Jag saknar dig som fan och jag behöver verkligen dig, jag känner mig inte hel utan dig. Varför kan vi inte bara vara vänner? 
Jag kommer alltid älska dig Jesper <3
Första gången jag var hos er, underbart minne!
Nyåret 2011-2012, det var sjukligt kul!
Nu i våras, en oförglömlig kväll. Detta är en av favoritbilderna på oss!
<3
Vi och våra brillor haha!
 
Alla kvällar vi suttit uppe och snackat, alla nattpromenader, alla timmar vi spelat kort ute i skärgården för det inte finns något att göra, alla timmar i jollen när vi åkt igenom vågor och blivit genomblöta, hur många gånger vi åkt till finnhamn för att köpa glass, godis och kaffe, hur vi brottades i vattnet när vi var 8 bast och huuur många gånger har vi inte försökt komma ifrån våra småsyskon för att dem va jobbiga? 
Kommer du ihåg husarömaran 2011? När vi va ensamma kvar på bocken och solade och badade hela dan? Vi satt på akterdäck och käkade lunch med massa soft musik och bara umgick, bara du och jag. Det var en av de roligaste vi gjort tillsammans. 
Vi har gjort så mkt tillsammans, sätt varandra växa upp, bråkat, skrattat, retat, surat, varit ledsna, allt. Ska det bara vara borta nu? Vi har gått igenom så mkt.. 
 
Finns inte ord för bilden! <3
 
Bästa vänner för alltid, inte längre.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: